Array ( [type] => 2 [message] => mysql_connect(): Headers and client library minor version mismatch. Headers:100337 Library:30121 [file] => /home/viablog/public_html/blog/tag.php [line] => 43 )  استخدام كارشناس استخدام كارشناس

ایران استخدام

وظيفه كارشناس توليد محتوا در حيطه متن

وظيفه كارشناس توليد محتوا در حيطه متن چيست؟

حيطه فعاليت كارشناسان محتوا بسته با سازمان، شركت، رسانه و حتي كشورها ممكن است متفاوت باشد. چنانچه برخي از كارشناسان فقط مي‌نويسند يا مقالات، فهرست‌ها، نظرسنجي‌ها و موارد ديگر را با دستورالعمل‌هاي خاص توليد و منتشر مي‌كنند.

مطلب مرتبط: كارشناس توليد محتوا چه مهارت هايي دارد؟

به طور كلي مي‌توان كارشناسان توليد محتوا را شامل چند گروه دانست كه ما به يكي از آنها اشاره ميكنيم:

  • كارشناس توليد محتوا در حيطه متن:

برخي از توليدكنندگان محتوا اطلاعاتي را ايجاد مي‌كنند كه در صفحه وب سايت به صورت متن نمايش داده مي‌شود.

معمولاً به نويسندگان دستورالعمل‌هايي براي شمارش كلمات داده مي‌شود كه صاحبان وب‌سايت آن‌ها را براي ماندن بازديدكنندگان در صفحات خود ترغيب مي‌كنند.

اين نويسندگان اغلب بايد كلمات كليدي را در مقالات خود بگنجانند تا به افزايش رتبه موتورهاي جستجو كمك كنند. نويسندگان اغلب بايد از دستورالعمل‌هاي ويرايشي پيروي كنند كه ممكن است توسط كارفرما تعيين شود. شما ميتوانيد در سايت كاريابي مجازي ايران استخدام آگهي هاي استخدام كارشناس توليد محتوا را دنبال كنيد.

منبع: iranestekhdam.ir/blog

 


برچسب:
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: <~PostRate~>
بازدید: <~PostViwe~>

+ نوشته شده: 1401/7/25 ساعت: ۰۹ توسط:iranestekhdam :

بررسي 10 وظيفه اصلي كارشناس انبار

شرح وظايف كارشناس انبار

وظايف كارشناس انبار، افزايش كارايي و اطمينان از ايمني و يكپارچگي عمليات انبار است. از اين رو مي‌توان اين شغل را فعاليتي مهم دانست كه فرد متقاضي آن بايد مهارت‌هاي خاصي داشته باشد و از نظر شخصيتي واجد ويژگي‌هاي متناسب با اين شغل باشد. در ادامه به مهارت‌ها و ويژگي‌هاي شخصيتي كارشناس انبار پرداخته مي‌شود.

هرچند كه وظايف نام برده شده ميتواند جهت شرح وظايف انباردار نيز به كار رود. اما اگر به آگهي هاي استخدام انباردار در كرج نگاهي بياندازيم، متوجه تفاوت اين رده شغلي كارشناس انبار ميشويم.

  • نظارت بر كاركنان انبار و فعاليت‌هاي روزانه
  • سرپرستي، ارزيابي و گزارش بهره وري انبار
  • پيگيري و هماهنگي دريافت، نگهداري و تحويل به موقع كالا و مواد
  • سفارش لوازم و حفظ سطح موجودي
  • بررسي صحت سفارشات، صورتحساب‌ها، اقلام دريافتي، موجودي كالا و تحويل آن
  • نگهداري سوابق، گزارش اطلاعات مربوطه و تهيه هرگونه مستندات لازم
  • انجام بازرسي روزانه از محوطه انبار
  • ارتباط و هماهنگي با ساير بخش‌ها و مشتريان
  • نظارت بر مخارج و اجراي اقدامات اصلاحي در صورت نياز
  • اجراي دستورالعمل‌هاي عملياتي و سياست‌هاي ايمني

منبع: https://iranestekhdam.ir/blog


برچسب:
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: <~PostRate~>
بازدید: <~PostViwe~>

+ نوشته شده: 1401/4/14 ساعت: ۱۰ توسط:iranestekhdam :

شخصيت شناسي كارشناس خزانه

ويژگي هاي شخصيتي كارشناس خزانه
براي يك كارشناس خزانه، داشتن برخي از ويژگي‌هاي شخصيتي از جمله مهارت‌هاي بين فردي، امانتداري، دقت، داشتن حوصله، صداقت و درستكاري ضروري است. شما مي توانيد براي مشاهده مقاله هايي در مورد كارشناس خزانه اينجا كليك نماييد.

مهارت‌هاي بين فردي

همانطور كه يكي از خزانه‌دارها اشاره مي‌كند، “اگر روي تيم خود تمركز نكنيد و مطمئن نباشيد كه مهارت مناسبي را اين زمينه داريد يا نه، واقعاً نمي‌توانيد كار ديگري انجام دهيد.” اما چگونه؟ اينجاست كه داشتن ويژگي همكاري يا مهارت‌هاي بين فردي مهم مي‌شود. زيرا كارشناس خزانه بايد بتواند با عملكرد بالا محيطي را ايجاد كند كه در آن افراد بتوانند مسئوليت را بر عهده بگيرند و مهارت‌هاي خود را افزايش دهند. همچنين مهم است كه اطمينان حاصل شود كه اعضاي تيم احساس ارزشمندي، احترام و توانايي براي ريسك كردن به شيوه‌اي كنترل شده و مناسب و بدون ترس از شكست داشته باشند.

امانت‌دار بودن

كارشناس خزانه، با امور مالي يك شركت سروكار دارد. از اين رو مي‌تواند به راحتي دخل و تصرف‌هاي شخصي در مسائل مالي داشته باشد. كارشناسي كه حس امانت‌داري در خود نداشته باشد، مي‌تواند به اشكال مختلف به امور مالي شركت خود ضرر بزند. از اين رو امانت‌دار بودن بسيار ضروري است. امانت‌دار بودن، همچنين نيازمند آن است كه كارشناس، رازدار امور مالي شركت باشد.

نتيجه گيري
جهت اطلاع از وضعيت اين شغل و نيازمندي‌هاي مرتبط با آن مي‌توانيد به سايت ايران استخدام مراجعه كنيد. همچنين اگر به عنوان كارفرما به نيروي كار در اين زمينه نياز داريد مي‌توانيد نيازمندي‌هاي خود را با سايت ايران استخدام در ميان بگذاريد.

منبع: مجله ايران استخدام


برچسب:
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: <~PostRate~>
بازدید: <~PostViwe~>

+ نوشته شده: 1401/4/12 ساعت: ۱۰ توسط:iranestekhdam :

شرح وظايف كارشناس واردات (8 وظيفه اصلي كارشناس واردات)

چشم انداز شغل واردات، با شركت‌ها و كسب و كارهاي فعال در زمينه بازرگاني و صادرات و واردات مرتبط است. يعني هر چقدر كشوري در زمينه واردات و صادرات فعاليت داشته باشد به همان ميزان نيز مشاغل مربوط به واردات زياد خواهد بود. با اين حال كارشناس واردات مي‌تواند در بخش‌هاي مختلف مربوط به واردات فعاليت داشته باشد.

بررسي وظايف كارشناس واردات 

  1. پيشنهاد اصلاحات و تغييرات به تامين كنندگان خدمات، در صورت نياز
  2. تدوين و تغيير روش‌ها و رويه‌هاي طبقه بندي تعرفه‌هاي كالاها و محصولات وارداتي
  3. نظارت بر محموله ها براي اطمينان از تحويل مناسب و رعايت اقدامات حوزه‌هاي تجاري بين المللي
  4. ارزيابي اوراق و فاكتورهاي تجاري مختلف و اطمينان از مطابقت آنها با قوانين تجاري
  5. مشاوره دادن به مشتريان در مورد مسائلي مانند تخصيص، تعرفه‌ها و امنيت و تعامل با نمايندگان مشتري براي تسهيل حمل و نقل
  6. تنظيم و سازماندهي كالاها و محصولات براي اعزام و انتقال، ذخيره و تحويل كالاها و محصولات
  7. انجام وظايف و مسئوليت‌هاي شغلي كارشناس واردات و صادرات كه نياز به نظارت و پاسخگويي دارد
  8. صلاحيت‌هاي آموزشي و مهارت‌هاي مورد نياز

برگرفته از: مجله ايران استخدام


برچسب:
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: <~PostRate~>
بازدید: <~PostViwe~>

+ نوشته شده: 1401/4/11 ساعت: ۱۰ توسط:iranestekhdam :

7 وظيفه كارشناس تحليلگر سيستم

تحليلگر سيستم فرد ارزشمندي در سازمان به حساب مي‌آيد. بخصوص مجموعه‌هايي كه داراي زيرساخت‌ها و معماري‌هاي IT هستند. گاهي اوقات اشاره به اينكه اين افراد دقيقا چه وظايفي دارند، كار سختيست. به اين خاطر كه مسئوليت‌ها و وظايف آن‌ها بسيار زياد است!

در ادامه به بررسي وظايف كارشناس تحليلگر سيستم ميپردازيم:

  1. نگهداري و همچنين بروز رساني سيستم‌هاي موجود در سازمان در صورت نياز
  2. طراحي سيستم‌ها، فريم ورك‌ها، زيرساخت‌ها و معماري جديد با توجه به نيازها و اهداف كسب و كار
  3. برطرف كردن مشكلات فني و تكنيكال سيستم‌ها
  4. مديريت ريسك و برنامه ريزي جهت مقابله با ريسك‌هاي موجود در مسير يك پروژه
  5. همكاري با افراد حاضر در تيم IT، تحليلگران كسب و كار و همچنين مديران پروژه به منظور برطرف كردن مشكلات و مطمئن شدن از دوام و سازگار بودن راه حل‌هاي ارائه شده
  6. تهيه يك رابط ساده و راهنماي استفاده از سيستم براي كاربر عادي/سازمان
  7. راه اندازي جلسات آموزشي و وركشاپ‌ها به منظور آشنايي افراد حاضر در مجموعه با سير كاري يك سيستم

منبع: مجله ايران استخدام


برچسب:
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: <~PostRate~>
بازدید: <~PostViwe~>

+ نوشته شده: 1401/4/9 ساعت: ۰۹ توسط:iranestekhdam :

شخصيتي هاي مناسب شغل كارشناس آموزش

منظور از توسعه منابع انساني چارچوبي براي كمك به كاركنان براي توسعه مهارت ها، دانش و توانايي هاي خود است كه به نوبه خود اثربخشي سازمان را بهبود مي بخشد.

از نظر شخصيتي نمي‌توان كارشناس آموزش را در تيپ شخصيتي خاصي قرار داد. با اين حال برخي از ويژگي‌هاي شخصيتي وجود دارد كه بهتر است كارشناس آموزش آنها را داشته باشد. در ادامه به اين ويژگي ها خواهيم پرداخت.

ويژگي هاي شخصيتي كارشناس آموزش

  • دانش عميق
    قبل از اينكه شخص ديگري را آموزش دهيد، بايد اطمينان حاصل كنيد كه دانش عميقي در مورد دامنه يا صنعتي كه آموزش مي‌دهيد داريد. خواه دانش، محصول آموزش فروش يا آموزش مهارت‌هاي نرم مانند رهبري، كار گروهي يا مهارت‌هاي ارتباطي باشد، شما بايد خودتان به خوبي در آن مسلط باشيد.
    اطمينان حاصل كنيد كه تحقيقات كاملي انجام مي‌دهيد و زمان خوبي را صرف آماده سازي براي جلسه تمرين خود مي‌كنيد. با وجود اين، اگر با سوالاتي مواجه شديد كه پاسخي براي آنها نداريد، حالت تدافعي به خود نگيريد- آن را بپذيريد و به كادر خود بگوييد كه بعداً به آنها پاسخ خواهيد داد.

 

 

  • ارتباط قوي
    براي ارائه نقطه نظرات و آموزش، بايد در ارتباطات خود شفاف باشيد. ارتباط شفاف به توانايي توضيح مفاهيم دشوار به زبان ساده خلاصه مي‌شود. تنها راهي كه مي‌توانيد شنوندگان خود را درگير كرده و با انگيزه نگه داريد اين است كه بتوانند شما را به خوبي درك كنند.
    چه چيزي باعث ايجاد ارتباط قوي مي‌شود؟ كسي كه مي‌داند در مورد چه چيزي صحبت مي‌كند و مي‌تواند پيام خود را به طور دقيق منتقل كند، مي‌تواند ارتباط قوي نيز ايجاد كند. ارتباط چيزي فراتر از زبان و حرف زدن است. عواملي مانند تماس چشمي، حركات دست و وضعيت بدن نيز چيزهاي زيادي در مورد مهارت‌هاي ارتباطي افراد مي‌گويند.
  • توانايي ارزيابي نيازهاي آموزشي
    آيا مي‌توانيد شكاف‌هاي موجود در تجارت را ارزيابي كنيد؟ آيا مي‌دانيد كاركنان شما چه كمبودهايي دارند؟ آيا از انواع ارزيابي‌هاي مورد نياز براي شناسايي نيازهاي آموزشي در شركت مطلع هستيد؟
    به عنوان يك مدير آموزش، بايد دائماً مراقب شكاف‌هاي موجود در تجارت باشيد و به راه‌هايي براي پر كردن آنها فكر كنيد. نيازهاي آموزشي مي‌تواند از دانش صنعت گرفته تا حين كار، آموزش عملي و آموزش مهارت‌هاي نرم متغير باشد.
    در اين دنياي هميشه در حال تغيير، هدف شما بايد اين باشد كه اطمينان حاصل كنيد كه شركت شما با جديدترين ابزارها و روش‌ها به روز شده است. روش‌هاي ارزيابي مي‌تواند شامل نظرسنجي‌هاي كاركنان، گروه‌هاي متمركز، ارزيابي‌هاي فردي و حتي آموزش‌هاي مرتبط با عملكرد باشد.

منبع: بلاگ ايران استخدام


برچسب:
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: <~PostRate~>
بازدید: <~PostViwe~>

+ نوشته شده: 1401/4/7 ساعت: ۱۰ توسط:iranestekhdam :

فرصت هاي شغلي كارشناس صادرات در ايران

كارشناس صادرات كيست؟
كارشناسان صادرات و واردات محموله هاي عبور از مرزهاي بين المللي را تسهيل مي كنند. آنها همچنين ممكن است هماهنگ كننده واردات/صادرات يا مديران واردات/صادرات ناميده شوند. وظيفه اصلي آنها اطمينان از رعايت مقررات گمركي است. آنها همچنين ممكن است محموله ها را رديابي كنند و با مشتريان براي كاهش عوارض بدهي كار كنند. اكثر متخصصان در اين زمينه حداقل داراي مدرك ليسانس در زمينه مرتبط با تجارت و تجربه هستند.

فرصت هاي شغلي كارشناس صادرات

كارشناس صادرات داراي طيف گسترده‌اي از فرصت‌هاي شغلي در زمينه‌هاي مختلف مانند توليد، ساخت و توزيع، كشاورزي، خودرو و غيره است. به عبارتي هر كسب و كاري كه بر پايه صادرات كالا و يا خدمات قرار داشته باشد، مي‌تواند نسبت به استخدام كارشناس صادرات اقدام نمايد.
براي برخي از شركت ها سابقه كاري اهميت بالايي ندارد اين شركت ها اقدام به استخدام كارشناس صادرات بصورت كارآموز كرده و بعد از آموزش مهارت هاي لازم به جذب نيرو مي پردازند.

منبع: https://iranestekhdam.ir/blog


برچسب:
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: <~PostRate~>
بازدید: <~PostViwe~>

+ نوشته شده: 1401/4/6 ساعت: ۱۰ توسط:iranestekhdam :

چه كساني براي شغل كارشناس منابع انساني مناسب هستند؟

كارشناس منابع انساني لازم است از نظر شخصيتي واجد برخي از ويژگي‌ها باشد. از جمله ويژگي‌هايي كه مي‌توان استخدام كارشناس منابع انساني در نظر گرفت عبارتند از:

مهارت‌هاي ارتباطي قوي:
يك عنصر كليدي براي هر نقش منابع انساني برقراري ارتباط بين كارفرمايان و كاركنان است. معمولاً از مديران منابع انساني خواسته مي‌شود تا اطلاعات را به طرق مختلف به طيف وسيعي از مخاطبان منتقل كنند، بنابراين مهم است كه در برقراري ارتباط رو در رو، از طريق ايميل و نامه و تلفن راحت و ماهر باشيد. اين مهم است كه هر كسي كه در نظر دارد شغلي در HR داشته باشد بتواند پيام‌ها و اطلاعات را به طور واضح و مختصر منتقل كند.

مديريت زمان و سازماندهي:
نقش‌هاي منابع انساني از وظايف مختلفي تشكيل شده‌اند و در هر روز كاري مي‌توانيد خود را در حال شعبده‌بازي چند شغل به طور همزمان بيابيد بنابراين، سازماندهي شما ضروري است. همچنين اين احتمال وجود دارد كه نقش شما با درجه‌اي از وظايف اداري همراه باشد، بنابراين اينكه بتوانيد همه چيز را به درستي ثبت كنيد ضروري است. اگر مي‌خواهيد مدير منابع انساني باشيد، مديريت زمان بسيار مهم است. شما با زندگي شخصي افراد و همچنين شغل آنها سر و كار خواهيد داشت و آنها مي خواهند ايمان داشته باشند كه مسائل به موقع حل خواهد شد.

همدل بودن:
توانايي نشان دادن همدلي با افراد ديگر در مورد طيف وسيعي از موضوعات براي يك مدير منابع انساني خوب ضروري است. مديران منابع انساني مسئول اطمينان از خوشحالي و حمايت كاركنان در محل كار خود هستند و اغلب مجبورند با وسعتي از مسائلي كه بر كارمندان در محل كار تأثير مي‌گذارند دست و پنجه نرم كنند. مديران منابع انساني بايد افرادي باشند كه كاركنان ديگر از نزديك شدن براي كمك و مشاوره راحت باشند.

حلال مشكل بودن:
به عنوان يك مدير منابع انساني ممكن است خود را درگيرهايي كنيد كه هر از گاهي در محل كار به وجود مي‌آيند. توانايي مقابله با اين موارد به شيوه‌اي هماهنگ و حرفه‌اي مهم خواهد بود. پراكندگي موقعيت‌هاي پرتنش و اينكه بتوانيد نتيجه مثبتي را از يك موقعيت دشوار ببينيد، شما را در موقعيت خوبي در حوزه منابع انساني قرار مي‌دهد.

قدرت رهبري:
مديران منابع انساني اغلب به عنوان چراغ راه همه دانش در يك شركت ديده مي‌شوند. از پاسخگويي به نگراني‌هاي كارمندان گرفته تا مديريت جمع آوري كمك‌هاي خيريه و سازماندهي روابط اجتماعي كاركنان، مديران منابع انساني بايد راحت گروه‌ها و پروژه‌ها را رهبري كنند. بسياري از مردم به دنبال راهنمايي شما هستند و مهم است كه بتوانيد ارتباط نزديك و دوستانه را با توانايي كنترل و رهبري كاركنان متعادل كنيد.

منبع: ايران استخدام


برچسب:
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: <~PostRate~>
بازدید: <~PostViwe~>

+ نوشته شده: 1401/3/31 ساعت: ۱۱ توسط:iranestekhdam :

نحوه فعاليت و حقوق و درآمد كارشناس ارتباط با مشتري CRM

نحوه فعاليت كارشناس ارتباط با مشتري
كارشناسان ارتباط با مشتري CRM مي‌توانند به شكل تمام وقت و پاره وقت فعاليت داشته باشند. البته برخي از شركت‌ها اين شغل را در قالب پروژه و به صورت دوركاري نيز تعريف كرده‌اند. يعني به دنبال استخدام كارشناس ارتباط با مشتري دوركاري هستند. از اين رو برخي از افراد مي‌توانند در صورت تمايل به شكل دوركار نيز فعاليت داشته باشند. اگر تمايل داريد بصورت دوركار در اين شغل فعاليت داشته باشيد، ميتوانيد آگهي هاي استخدام اپراتور تلفني در منزل را مشاهده نماييد.

درآمد و حقوق كارشناس CRM
حقوق و درآمد كارشناس ارتباط با مشتري كاملا به شركتي كه در آن مشغول به فعاليت است و ميزان فعاليت‌هاي او بستگي دارد. اين موضوع در مورد تمامي مشاغل صادق است و در واقع درآمد هر فرد تابعي از فعاليت‌هاي او، نوع شركت اعم از خصوصي يا دولتي بودن، مهارت كارشناس، سابقه كار و نيز مدرك تحصيلي او است. با اين حال حداقل حقوق هر فرد، تابع حقوق تعيين شده توسط وزارت كار است و نبايد از آن كمتر باشد. اگر شرايط استخدام اپراتور تلفني اصفهان، تبريز و ساير شهر هاي كشور را در كاريابي ايران استخدام دنبال كنيد.

منبع: شرح وظايف كارشناس ارتباط با مشتري


برچسب:
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: <~PostRate~>
بازدید: <~PostViwe~>

+ نوشته شده: 1401/3/29 ساعت: ۱۶ توسط:iranestekhdam :

وظايف كارشناس فروش چيست؟

در اين مطلب قصد داريم به بررسي وظايف كارشناس فروش، كه اين روز ها يكي از مشاغل پرتقاضا ميباشد بپردازيم.
سازمان ها و شركت هاي خصوصي بزرگ و كوچكي در كاريابي ايران استخدام روزانه آگهي استخدام كارشناس فروش درج مينمايند. و به دنبال استخدام كارشناس فروش براي مجموعه خود ميباشند.

يك كارشناس فروش درك عميقي از تمام محصولات و خدمات شركت، و مهارت‌ها و دانش صنعت مورد نياز براي فروش آنها دارد. اين درك باعث مي‌شود تا انتظارات از آنان نيز تا حدودي زياد باشد. به طور كلي كارشناسان فروش ممكن است بودجه‌هاي بازاريابي را تهيه كنند، تحقيقات انجام دهند، روندها را تجزيه و تحليل كنند، تيم فروش را رهبري كنند و پيش بيني‌هاي فروش را انجام دهند. يك متخصص پشتيباني فروش با كمك به رويه‌هاي فروش، پشتيباني مشتري را ارائه مي‌دهد. آنها به مشكلات مربوط به فروش كمك مي‌كنند، سفارش‌هاي جديد را وارد مي‌كنند، سفارش‌ها را پيگيري مي‌كنند، مسائل حمل و نقل را بررسي مي‌كنند و حساب‌هاي مشتري را مديريت مي‌كنند. آنها همچنين داده‌ها را در پايگاه‌هاي فروش وارد كرده و رديابي مي‌كنند و گزارش‌هايي را به بخش فروش ارائه مي‌دهند.

علاوه بر اين مي‌توان اين مسئوليت‌ها را نيز در حيطه وظايف كارشناس فروش دانست:

هماهنگي تيم فروش و كمك به جذب و آموزش نيروهاي جديد
ارائه نمايش محصول به كاركنان و مشتريان و رهبري در حل و فصل شكايات
تجزيه و تحليل عملكرد تيم فروش و برنامه‌ريزي جلسات آموزشي
انجام تحقيقات بازار و به اشتراك گذاري يافته‌ها با تيم
كار در كنار تيم براي ترسيم استراتژي‌هايي براي افزايش پايگاه مشتري
تعيين اهداف فروش و اجراي مشوق‌ها
ارائه پيش‌بيني‌هاي دقيق فروش و تخصيص منابع به منظور تحقق اهداف
مديريت شبكه‌اي از فروشندگان و تامين كنندگان
توانايي ارتباط با مشتريان به اشكال مختلف
شناسايي مشتريان، نيازها و سلايق آنان
پيگيري و ثبت قراردادهاي فروش

برگرفته از: بلاگ ايران انجمن


برچسب:
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: <~PostRate~>
بازدید: <~PostViwe~>

+ نوشته شده: 1401/3/22 ساعت: ۰۹ توسط:iranestekhdam :